Veckans ridpass...

...det var så hemskt! Säkert den värsta timmen någonsin :,(. Eller iallafall slutet.

I början så skulle vi böja hästarna och göra olika volter och grejor i riktigt långsam trav (Maikki är såååå PRO på det :P ) och det gick superbra. Hon gick i form nästan hela tiden :). Fast sen genast då man ska trava mera framåt så drar hon upp huvudet.

När vi skulle galoppera så skulle hon gå likadant i form som i traven och skritten och det gick inte alls. Jag höll på och galopperade på en volt i ena ändan och alla andra skrittade på lång tygel. Mäkä sa att jag skulle göra som när jag travade men jag gjorde precis så fast inte gick hon alls i form.

 Usch det var så hemskt. Jag hatar mig själv för att jag är så dålig...

image


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0