Regn.

Usch vilket väder, det ösregnar...

Igår red jag Milton igen. Det gick riktigt bra, han var helt lugn och så. Det var mycket bättre att var i hela manegen,
istället för att hålla på och snurra runt på en stor volt, och då kan man inte ens göra
 mindre volter då Milton bara får göra stora volter... (Om någon fattar vad jag menar :P )
Jag skötte honom också, och  hela tiden då jag stod utanför hans box stod Maikki och tittade på, kanske var hon avundsjuk? :P.

Just nu har jag hållit på och sökt olika virkmönster, här är några söta som jag har hittat:



http://www.fortheloveofyarn.com/Issues/Spring06/patterns/spring06_snail.shtml

 

 

 

 

 

 

 

 

 

          



                                                                                                                                                                                                                  







http://garngalning.blogspot.com/2009/09/monster-amigurumi-hast-pegasus-och.html

image


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0