Tråååååkigt!

Nu har jag tråkigt och ska skriva ett helt onödigt inlägg men ni får stå ut :).

Det här gör jag vanligtvis i stallet på...

Tisdag

  • Har intagning (oftast varannan vecka)
  • Sköter Maikki
  • Rider på timme

Onsdag

  • Bär/kollar att morötterna är på sin plats
  • Sköter Maikki
  • Håller Pelletimme

Torsdag

  • Sköter
  • Går ner och ser på timmen

Söndag

  • Tvättar sadel och träns
  • Sköter
  • Håller Pelletimme
  • Varannan vecka mat - och skötarmöte


    Extra saker: Ibland har man ponnyledning eller skåprumsstädning på söndagar. Mattur har jag en gång i veckan men det är ofta ganska olika dagar. Sen tvättar jag matskålen, vattenkopp och saltsten, ryktar och gosar med Maikki, leker med henne i manegen och sånt :).

Nu ska jag öva på mopokortet med koderna (det är jätteroligt! :) och sen läsa någon läxa och hitta på något till en uppsats som vi ska skriva imorgon på moddan, men jag vet inte alls vad den där uppsatsen ska handla om...?

    image


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0