Ny telefon :)

Idag kom in faster från Sverige :D. Jag fick en jättefin telefon, som bara är använd kanske en gång förut (om ens det)! Den är jättebra och håller lite vatten och det kommer inte in damm i den. Bra att ha i stallet!

Jag har också haft kvällsmat idag (hade igår också). Jag fattar inte varför timmisarna aldrig är skötta, på söndag var Eetu oskött och idag var Anki. Fast dom inte har någon som sköter regelbundet måste man ju endå ordna någon annan att sköta. Det är inte så jättekiva att måsta söka hö åt halva stallet varje gång man har kvällsmat :S.

Här är min nya telefon :)



Länk - > http://www.letsgodigital.org/images/artikelen/47/samsung-b2700.jpg


image


Kommentarer
Postat av: Catago - Hästbloggen för dig!

skönt att hon trivs med sporrarna, och hellre att man använder dem lite än att behöva spöa hästarna enligt mig :)

2010-09-30 @ 19:55:50
URL: http://catago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0