Närvårdare, frisör, hästskötare...?

Igår var vi också med skolan till olika andra skolor och såg på och hörde när dom berättade om olika utbildningar. Alla var med på närvårdarlinjen, och av dom valfira valde jag häst och frisör. Det var faktiskt jätteintressant med alla olika saker, jag skulle nog kunna tänka mig att gå på vilken som helst av dom! Men jag tror nog att jag far till gymnasiet endå, eller typ gymnasiet + något annat. Har ingen aning egentligen :S.

Så det var en riktigt rolig dag, det enda tråkiga var att sitta i bussen ca 4 h (?) och sen var det också på ett sätt lite synd att som inte berättade något mera om utbildningen på hästlinjen i brusaby, (dom trodde att vi redan hade fått veta om det...) utan vi fick rida lite istället. Fast så klart var det också jätteroligt att få rida :D.

Har inte några roliga bilder eller så, kanske imorgon om jag är aktiv...

image


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0