Födelsedagskalas :D

Har födelsedagskalas just nu, har fått bland annat glas, ljuslykta och en bok till födelsedagspresent. Jag fick också ett presentkort, jag ska få fara med mina kusiner på bio, spela Wii, äta pizza och  sedan sova övernatt hos min kusin. Det blir om några veckor :).

Har också sålt ganska mycket jultidningar (tillsammans med min lillebror, han klarar det inte själv så vi hjälps åt) idag... Och städat och sånt till kalaset. Imorgon blir det stallet från halv tre till ca. 8. Har ponnyledning, kvällsmat, sköta Maikki <3 och tvätta sadel och träns med min nya Dream Cream - läder balsam från Tarjoustalo ca 8 €. Vi har varit utan läderfett så länge så jag köpte ett eget istället.

Ser på Mr. Bean på Youtube med min bror, det finns massor av delar som jag aldrig har sett, fast vi har alla filmer uton en.


Hoppas att ni har haft ett trevligt veckoslut hittills :)!

image


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0