Mattetimme

Har egentligen mattetimme just nu, vi skulle fylla i någon frågegrej, men sen när jag blev klar fick jag göra vad jag ville. Ursäkta att jag inet har bloggat på länge igen, men jag har på riktigt haft så mycket att göra. Bland annat:

  • Finska prov igår, tyska prov idag, bokrecension imogon, samhällskunskapsprov på torsdag.
  • Stallet vanliga dagarna.
  • På veckoslutet var jag till Åbo över natten och med mina kusiner på bio, äta pizza och till butiker. Det var jätteroligt :D!

Idag ska jag till stallet och rida på timme, sköta Maikki och ha intagning. Min ridlärare är någonstans på resa  (tror jag) men hon borde hinna till timmen :). 

image


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0