Borttappad nalle

Igår hann jag inte skriva, på morgonen var jag ute och fotade mina schleigh - djur på olika ställen i naturen ( jag ska laga ett tidsinställt inlägg och testa om det funkar, då får ni se exempel på bilderna :). Då dagen städade jag i mitt rum (fast det är ennu mera saker på golvet nu... ) och förde lite saker som jag inte behöver nu till andra lägenheten. På kvällen såg hela familjen på tv och åt lasagne :D.

Idag på morgonen/förmiddagen var jag och mamma ut och gå en stund, och då såg vi den här lilla söta nallen som någon har tappat bort:


Idag ska jag ennu fara till stallet och...

  • Sköta Maikki
  • Tvätta tränset
  • Hålla Pelletimme
  • Släppa Maikki (och soffe släpper Pepe) i manegen
  • Ha intagning
  • Ha kvällsmat

image


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0